top of page

7 | אסטרטגיה שיווקית

הזמן לפרסם



ע"פ מחקרים אנחנו נוטים לבצע רכישות עם פן רגשי שתופס מקום דומיננטי גם אם נראה שמודבר בקנייה גדולה ומושכלת. זו אחת הסיבות שהבידול שלנו מהמתחרים צריך לבוא לידי ביטוי לא רק במוצרים ובשירות שניתן אלא גם בתכנים שנפרסם. להרגשת החיבור האישי של הלקוחות יש השפעה גדולה על ההחלטה אם לרכוש מאיתנו או לא. אם נשמור על קשר עם הלקוחות (עם הלקוחות שאנחנו מקווים שיהיו לנו) נעניין אותם ונדייק עבורם את התכנים שנפרסם יהיה להם קל להזדהות איתנו כאדם מאשר עם מותג.


ניצור תכנית המפרטת את המהלכים שנעשה במטרה להעלות את הביקוש למוצר או השירות שלנו ולמצות את פוטנציאל השוק. נפרט בתוכנית העסקית את אופן הכניסה לשוק גם אם מדובר בפעולות עתידיות עבור כל אחד מהפלחים המתוכננים. נתכנן מראש ככל האפשר עבור כל תוכן שאנחנו מתכוונים לפרסם- מי יכתוב את זה, איפה נפרסם את זה, מתי נפרסם את זה, כמה נשקיע בפרסום זה וכו'.


* לקריאה נוספת בנושא תוכלו לעבור לפרק שיווק.


« נשאל שאלות כמו:

  • איך נקדם מכירות? מה התקציב שנשקיע בשיווק בכל חודש?

  • באיזה ערוצי שיווק הכי אפקטיבי שנפעל? מה נפרסם שם?

  • מה המיתוג של העסק שלנו?


« דוגמאות:

  • כעסק קטן נוכל לייצר קרבה והזדהות עם הלקוחות שלנו לדוגמה דרך שיתוף ברשתות החברתיות בסיפור רקע של העסק שלנו- איך הכל התחיל, איך חשבנו על הרעיון, האג'נדה שלנו, הדרך שעברנו וכו'.

  • נניח שיש לנו עסק המוכר מגוון קינוחים אותם אנחנו מכינים ואופים בביתנו, ואת המסה הגדולה של המכירות אנחנו עושים בימי שישי. נתכנן מראש מה נפרסם, איפה, מתי, איך, כמה כסף נשקיע בזה וכו'. שווה שנקפיד לעלות תכנים מגוונים בכל שבוע לקראת סוף השבוע (ובאירועים מיוחדים), כדי להזכיר ללקוחות שלנו על קיומנו בדיוק בזמן הנכון (שהיא מתבאסת שאין לה מה להגיש כקינוח בארוחת שישי ללא מאמץ/ שהוא מתבייש לבוא לאורחים בידיים ריקות וכו').


עלות

סוג תוכן (מקצועי/שיווקי...)

ערוץ השיווק

למי פונה השיווק

חג/יום מיוחד

יום בשבוע

תאריך

150 ₪

פוסט שיווקי- על ההתרגשות לקראת הסופ"ש והחג המתקרבים יחד עם תמונה של כל המצרכים במטבח לקראת ההכנות.

בפייסבוק

אמהות צעירות

-

חמישי בערב

13/05/2023

-

תוכן לא ממומן - סרטון הדרכה של דקה בהילוך מהיר המסביר איך להכין מוס שוקולד.

באינסטגרם

צעירות 19-25

ערב שבועות

ראשון בבוקר

16/05/2023


20 צפיות0 תגובות

פוסטים קשורים

Menu
bottom of page