17 | אז איפה מתחילים?
- יוני שטרנשיין
- 1 במאי 2024
- זמן קריאה 1 דקות
עודכן: 30 בספט׳ 2024
מסך ראשי ⬅ שיווק ⬅ מדידת אפקטיביות השיווק ⬅ 17 | אז איפה מתחילים?
הדרך הכי טובה להצליח היא פשוט להתחיל

אז איפה מתחילים?
למרבית ערוצי השיווק הדיגיטליים קיימים כלי מדידה ייעודיים המותאמים לשיווק באותו ערוץ ומציעים לנו מידע ונתונים שונים אודות השיווק והשימוש של המשתמשים בו. ריכזנו עבורכם מספר כלים כאלה, בהם תוכלו להיעזר עבור ביצוע מדידה לשיווק שלכם:
ומה קורה בערוצים שאינם דיגיטליים?
לא כל פעולות השיווק שלנו יבוצעו בערוצים דיגיטליים, לעיתים נבחר דווקא בערוציOFFLINE כגון מודעה בעיתון, פרסומת ברדיו או שלט חוצות.
מדידת האפקטיביות בערוצים אלה תעשה ע"י פעולות OFFLINE אשר יספקו לנו מדד המייצג האם הרוכשים הגיעו בעקבות הפעולה השיווקית וכך נוכל להבין מהי מידת האפקטיביות שלה. פעולות אלה יכולות להיות: שאלון, סקר, קופון מבצע ועוד.
חשוב לזכור, ישנם גורמים נוספים המשפיעים על המכירות מלבד פעולותOFFLINE , כגון: עונות השנה, אופנה, קמפיין של מתחרים ועוד. לכן, ניהול שיחות עם הלקוחות בהחלט יכול לתת תמונה מדויקת יותר על אפקטיביות פעולת השיווק.
בהצלחה!




תגובות